Dekorsazanebartar
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Dekorsazanebartar و آدرس dekorsazanebartar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جهت ديدن آخرين وجديدترين نمونه هاي دكوراسيون به كانال ما در تلگرام بپيونديد

@decorsazanebartarr2016

سلاااااااام

 

 

امروزم قصد یک آپدیت تبلیغاتی دارم، زیاد وقتتون رو نمییرم

---

 

KIBUC-Kids-Furniture-Sets-1-myshooka.ir

معرفی سایت شوکا ، یکی از قوی تری مرجع های دکوراسیون فارسی 

اگر به هنر دکوراسیون داخلی علاقه مندید و ایده های جدید دکورآرایی را پیگیری میکنید ، میتوانید از مطالب سایت شوکا ،مرجع دکوراسیون داخلی در تمام ضمینه ها استفاده کنید

در این سایت می توانید آخرین و جدیدترین ایده ها و طرح ها مربوط به اتاق خواب ، آشپزخانه و یراق آلات کابینت ، مبلمان و اتاق نشیمن و دکوراسیون سرویس های بهداشتی را دریافت کنید و از این صنعت نهایت لذت را ببرید

این هم ادرس سایت http://myshooka.ir

 

 

7 نمونه طراحی و معماری جالب خوابگاه دانشجویی

7 نمونه طراحی و معماری جالب خوابگاه دانشجویی
 
در طراحی پلان خوابگاه دانشجویی باید به ایجاد فضاهایی مانند اتاق خواب و کار، سالن اجتماعات، حیاط و فضای باز، سالن غذاخوری و سرویس بهداشتی و...، بسیار توجه شود. در کنار برنامه ریزی صحیح پلان و جانمایی مناسب هر فضا باید به مسئله ی زیبا شناسی هم فکر کرد. خوابگاه دانشجویی باید محیطی باشد که دانشجو هم در آن احساس راحتی کند و آسایش داشته باشد و هم حس مسئولیت نسبت به تحصیل در او ایجاد شود. چینش مناسب فضاها بخشی از کار است، انتخاب متریال ها و رنگ ها و حتیمبلمان مناسب هم می تواند در بیان و ایجاد حسی که مناسب محیط ساختمان خوابگاه دانشجویی است، کمک کند.
 
 

 

 پانل های روکشدار PVC آذران پلاستیک با طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع به عنوان پوشش سقف و دیوار نماهای داخلی به کار می رود. این پانل ها بهترین راه حل برای نازک کاری مکان های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی است و می تواند بر روی دیوارهای ناهموار و گچکاری شده نیز به کار رود. دیوارپوش های آذران پلاستیک بهترین جایگزین پانلهای دیواری چوبی چندلا بوده و با داشتن عمر مفید بسیار بالا، نیاز به صرف هزینه برای تعمیر و بازسازی دیوارهای شما را از میان بر می دارد.

این پانل ها قابل تنظیم بوده و می توان آنها را به صورت افقی یا عمودی و با هر زاویه ای بر روی انواع سطوح موجود مانند کاشی به آسانی با استفاده از میخ، منگنه، پیچ یا چسب نصب نمود. پانل های پی وی سی آذران پلاستیک در طول 6 متر و با عرض های 20، 25 و 40 سانتی متری تولید می شوند.

از جمله ویژگی های محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- ضد آب
- ضد حریق
- ضد پوسیدگی
- مقرون به صرفه
- نصب آسان
- عایق صوتی و حرارتی
- مقاومت بالا در برابر عوامل خورنده اسیدی و قلیایی

پانل های روکشدار PVC آذران پلاستیک با طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع به عنوان پوشش سقف و دیوار نماهای داخلی به کار می رود. این پانل ها بهترین راه حل برای نازک کاری مکان های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی است و می تواند بر روی دیوارهای ناهموار و گچکاری شده نیز به کار رود. دیوارپوش های آذران پلاستیک بهترین جایگزین پانلهای دیواری چوبی چندلا بوده و با داشتن عمر مفید بسیار بالا، نیاز به صرف هزینه برای تعمیر و بازسازی دیوارهای شما را از میان بر می دارد.
این پانل ها قابل تنظیم بوده و می توان آنها را به صورت افقی یا عمودی و با هر زاویه ای بر روی انواع سطوح موجود مانند کاشی به آسانی با استفاده از میخ، منگنه، پیچ یا چسب نصب نمود. پانل های پی وی سی آذران پلاستیک در طول 6 متر و با عرض های 20، 25 و 40 سانتی متری تولید می شوند.

از جمله ویژگی های محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- ضد آب
- ضد حریق
- ضد پوسیدگی
- مقرون به صرفه
- نصب آسان
- عایق صوتی و حرارتی
- مقاومت بالا در برابر عوامل خورنده اسیدی و قلیایي

 

B30

 

 

A25

 

 

 

 

B30

 

 

A25

 

 

 

فروش انواع پرده های زبرا ساخته شده با تکنولوژی نانو،محصول کشور ترکیه

 

 

دربهترین طرحها 

 

قیمت مناسب همین حالا تماس بگیرید

 

ساختمانی که دود میخورد!!!!!!!!!!!متعجب

نمای خارجی یک ساختمان جراحی در مکزیکوسیتی توانایی واکنش به دود را با شکستن آن به مواد کوچکتر وایمن تر دارد.

این شرکت آلمانی این نمای خارجی را برای بیمارستان عمومی "دکتر مانوئل گونزالز "ساخته است. طراحان با استفاده از کاشی هایی به نام prosolve370eنمای  ساختمان مزبور را ساخته اند.این کاشی ها حاوی دی اکسید تیتانیوم هستند که در ساخت کرم ضد آفتاب

به کار میرود.هنگامی که نور خورشید به کاشی های ساختمان برخورد میکند،دود نسبت به این ماده واکنش نشان داده و این واکنش موجب شکستن آلاینده ها و تبدیل به موادی مانند نیترات کلسیم ،دی اکسید کربن وآب میشود که کمتر سمی هستند.کاشی های انحنا دار با بافت باز به گسترش این واکنش ها در سطح 27 هزار فوت مربعی کمک میکنند.انتظار میرود این سازه که در ماه آوریل افتتاح شده به شکستن دود با همین کیفیت در آینده ادامه دهد طرح این نما با الهام از اشکال طبیعی وبظاهر آن به مرجان ها شباهت دارد.به گفته طراحان ،اختمان آنها اثر دود تقریبا هزار وسیله نقلیه را که روزانه از مقابل آن عبور کرده خنثی میکند.این سازه همچنین به کنترل آب و هوایی و فیلتراسیون نور کمک کرده و هزینه های ساختمان را کاهش میدهد....

 

 

[ پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:تازه ها,ساختمان,دود,, ] [ 16:32 ] [ Mohsen ]

درخت روشنایی

با استفاده از انواع ورقه های  ال ای دی و سیستم نوین جذب سلول های خورشیدی میتوان بیشترین بهره را از انرژی های پاک و تجدید پذیر برده و از مصرف بی رویه انرژی در صنعت ساختمان جهان جلوگیری کرد یکی از طراحان بزرگ جهان جلوگیری کرد یکی از طراحان بزرگ جهان با ترکیب ورقه های ال ای دی و پنل های خورشیدی براق موفق به طراحی و ساخت درخت های روشنایی شده که با جذب سلول های خورشیدی ،روشنایی و نور طبیعی و پاک را به فضای مورد نظر انتقال داد.این درخت های سبز میتوانند بهترین گزینه برای سیستم های روشنایی خیابان های شهر باشند تا علاوه بر جلوگیری از انتشار گازهای سمی و زائد به پخش گسترده یکسان روشنایی در محوطه کمک کنند.

[ دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:, ] [ 16:22 ] [ Mohsen ]

رستوران بازیگوش

رستوران پراگ توسط گروه معماری و طراحی هلندی Tjepو در فضایی کاملا متفاوت طراحی و اجرا شده است.این رستوران دارای امکانات مناسبی برای کودکان میباشدو معماری داخلی آن با توجه به این گروه سنی طراحی شده است. میزهای پذیرایی در رستوران پراگ شبیه اتوبوس است و به نوعی نمایشگر یک اسباب بازی بزرگ است.این رستوران در نزدیکی شهر آمستردام واقع شده است. این فضا توسط یک سقف با الگو برداری از کلبه های روستایی هلند و متشکل از تیرهای چوبی عظیم پوشیده شده است .در داخل این فضا سعی شده تا یک جهان بازیگوش به نمایش در آید.مبلمان منحصر به فرد،اتوبوس،پنجره های دایره ای رنگی و پارتیشن های متفاوت ،ابزارهای طراحی داخلی در این رستوران است.

[ شنبه 6 مهر 1392برچسب:, ] [ 9:35 ] [ Mohsen ]

مواد اولیه شیشه دوجداره

مواد اولیه اصلی شیشه دو جداره شامل موارد زیر میباشد:

1.شیشه جام در انواع مختلف که از منابع داخلی و خارجی تهیه میگردد.

2.اسپیسر ،مواد جاذب رطوبت،بوتیل،چسب دو جزیی پلی سولفاید و هاردنر.3.گاز آرگون

شیشه دوجداره

اختراع شیشه دو جداره بی شک یکی از مهمترین تحولات صنعت ساختمان بوده است.استفاده بهتر از نور خورشید و همزمان با آن کنترل کامل نور گرما،صدا از مزیت های اصلی این نوع شیشه است.

در هوای سرد تعرق در سطح شیشه ها در داخل ساختمان ،علاوه بر کاهش وضوح دید آسیب ها و خسارات جدی به مصالح ساختمانی اطراف پنجره ها وارد آورده و سبب کاهش رطوبت موجود در داخل ساختمان نیز میگردد.

استفاده از شیشه دو جداره سبب کاهش بروز این پدیده میگرددو به طبع آن پیشگیری از رطوبت زدگی و پوسیدگی اطراف پنجره ها میشودشیشه های دو جداره با کنترل جریان انرژی اتلاف انرژی بین داخل و خارج ساختمان را تا 50%کاهش میدهد.

شیشه نشکن یا سکوریت

شیشه های سکوریت با اعمال شوک حرارتی بر شیشه تهیه میشوندو در مقایسه با شیشه های معمولی با مشخصات یکسان در مقابل بارهای مکانیکی،ضربه و تنش های حرارتی تا پنج برابر مقاوم تر می باشند.

[ سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:شیشه نشکن,سکوریت,پنجره دوجداره,ساختار, ] [ 17:40 ] [ Mohsen ]

آیا میدانید پانل های گچی خشک چیست؟؟

مفهوم ساختار پانل گچی خشک عبارت است از صفحات روکشدار گچی که از نظر بافت جزو پانل های ترکیبی است .این ساختار شامل گچ(دارای خواص شیمیایی مخصوص با مقاومت مناسب در برابر آتش سوزی )که بین دو لایه از ورق های مقوایی مخصوص قرار میگیرد میباشد.

ورق رویی برای اجرای انواع مختلف پوشش نهایی شامل:بتونه کاری،رنگ آمیزی،کاغذ دیواری و یک ورق قوی به عنوان لایه زیرین میشود. این نوع ساختار خشک  با مقاومت مناسب ذر مقابل آتش سوزی و قابل نصب بر روی زیرسازی پروفیل های فلزی

گالوانیزه و دیوارهای معمولی میباشد.

با استفاده از این سیستم علاوه بر کاهش بار مرده ساختمان اثرات تخریبی حاصل از نیروی زلزله بر ساختمان کاهش یافته و از خسارت های جانی زیاد در زمان وقوع زلزله جلوگیری میشود.

از مهم ترین مزایا و شاخص های پانل های گچی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:مقاومت در برابر آتش سوزی،دوام،کنترل صدا،وزن سبک میتوان اشاره کرد.

[ سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:پانل گچی,کناف,توضیح ,مزایا, ] [ 9:24 ] [ Mohsen ]

 بلوک سیلکس SILEX

در بیانی ساده ترکیب سیلیس ،آهک ،سیمان و افزودنی های دیگر تحت فشار و درجه حرارتی معین و طی فرایند شیمیایی کنترل شده محصولی را ایجاد می نماید که بتن سبک اتوکلاو شده (سیلکس)نامیده شده است.

تاریخچه

بلوک بتن سبک اتوکلاو شده حاصل تحقیق و مطالعه پژوهشگران سوئدی بوده که در اواخر سال 1924 به دنیا معرفی گردیده و به خاطر خواص بسیار مطلوب آن به سرعت در بقیه کشورها توسعه پیدا کرده است.

ویژگی های سیلکس  ........                                                                             


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:سیلکس,تاریخچه,خواص سیلکس, ] [ 10:31 ] [ Mohsen ]

خصوصیات ورقهای مشجر

این ورقها با استفاده از روش roll  out تولید میگردد.ضخامت تولید این ورق ها بین 1/2تا12 میلیمتر میباشد.از آنجاییکه نقش روی این ورق ها سبب شکست نور میشود شی پشت ورق ها به طور کامل و با وضوح دیده نمیشود،این ورق ها با توجه به طرحهای زیبا در رنگهای متنوع تولید ودارای ظاهری زیبا میباشند.کاربرد های اصلی این محصول در دربهای شیشه ای ،پارتیشن بندی داخل ساختمان ،استفاده در تراس ساختمان ها و سرویسهای بهداشتی میباشد.

[ دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:ورق مشجر,پلی کربنات,توضیح ,تولید,ویژگی, ] [ 11:26 ] [ Mohsen ]

 ورق های اکریلیک با نام تجاری پلکسی گلاس

1.از مهمترین ومحکمترین پلیمرهای شفاف میباشد که مقاومتی در حدود 5 برابر شیشه هم ضخامت خود را دارد و بر خلاف شیشه از خاصیت انعطاف پذیری خوبی برخوردار است.

2.این ورقها را میتوان به عنوان عایق های صوتی و حرارتی نیز استفاده کرد زیرا تبادل بین این ورق ها و محیط تقریبا 10%از شیشه  کمتر است.

3.این ورق ها به دلیل ثبات رنگ و مقاومت در برابر عوامل جوی مان اشعه خورشید و عوامل شیمیایی مانند اسیدها وروغن ها و انواع پاک کننده های خانگی جایگزین مناسبی برای شیشه در صنعت و ساختمان میباشد.


ادامه مطلب
[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:ورق آکریلیک,پلسی گلاس,, ] [ 10:36 ] [ Mohsen ]

کاربرد ورقهای پلی کربنات در صنعت گلخانه

مقاومت بسیار بالای ورقهای پلی کربنات نسبت به روکشهای معمولی (پلی اتیلن فیلم)و همچنین وزن سبک انها باعث تقاضای روز افزون آن به عنوان پوششی مناسب در صنعت گلخانه گردیده است. خاصیت عایق بودن ورقهای پلی کربنات و تبادل حرارتی کم با محیط موجب  میشود در زمستان و تابستان انرژی کمتر مصرف شود و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد.

از دیگر مزیتهای استفاده از ورقهای پلی کربنات در صنعت گلخانه سازی این میباشد که دوام آنها بیش از ده سال بوده و این در حالی است که گلخانه هایی که با روکش پلی اتیلن فیلم پوشش داده شدهاند در اثر عوامل جوی مانند خورشید و باد وباران و برف و...آسیب میبینند و هر شش ماه یا یکسال نیاز به تعویض داردا که همین امر سبب اتلاف سرمایه،وقت و انرژی فراوان میگردد.

               

[ پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:پلی کربنات,ورق,گلخانه ,پوشش, ] [ 18:46 ] [ Mohsen ]

 نام:پلی ونیل کلراید

نام تجاری:پی وی سی

پی وی سی یکی از اعضای خانواده  پلیمرها و کوپلیمرها است که تمام آنها دارای گروه مشترک ونیل می باشند.

پلی ونیل کلراید پلاستیکی با موارد استفاده نا محدود است . در شرایط حاضر یکی از ارزشمندترین محصولات پتروشیمی است.به طور عمومی بیشتر از 50%از پی وی سی  ساخت بشر در ساختمان سازی استفاده میشود.زیرا  پی وی سی ارزان بوده و به سادگی سرهم بندی میشود. در سالهای اخیر پی وی سی جایگزین مواد ساختمان سازی سنتی نظیر چوب سیمان و سفال در بسیاری از مناطق شده است با وجود ظهور یک ماده ایده ال در ساختمان سازی همچنان نگرانی در رابطه با هزینه پی وی سی برای محیط زیست طبیعی و سلامتی انسان وجود دارد . این پلیمر از لحاظ تولید، سرعت رشد خوبی را از خود نشان می­دهد. از دلایل مهم این امر، تنوع زیاد این پلیمر است.پی وی سی می­تواند به عنوان یک پلاستیک قوی وسفت بکار رود، یا با انواع نرم­کننده­ها آمیزه کاری شده ، پلاستیک انعطاف­پذیرتولید کند. در تولید کیسه­های خون که به وفور مورد استفاده قرار گرفته و جنبه حیاتی دارد، از همین پلیمر استفاده می­شوداز مزایای این پلیمر مقاومت خوب آن در مقابل چربیها ، روغنها و اسیدها و بازها می­باشد. همچنین خواص نارسایی الکتریکی خوبی دارد و در برابر شعله مقاوم است.به علاوه پی وی سی در مقابل آب، مقاومت خوبی دارد. بالاخره از مهمترین مزیتهای این پلیمر نسبت به سایر پلاستیک­ها، کیفیت بی­نظیر آن است که سبب می­شود به راحتی با انواع نرم­کننده­ها آمیخته گشته ، محصولات پلاستیکی از سخت­ترین شکل تا انعطاف پذیرترین شکل را تولید کند.

[ دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:PVCپی وی سی ,درباره,توضیح, ] [ 11:23 ] [ Mohsen ]

با توجه به خواص ویژه پلی کربنات از جمله مقاومت به ضربه ای بالا، مقاومت گرمایی ، شفافیت بالا، پایداری ابعادی ،خواص ویژه عایق حرارتی ، فرایند پذیری عالی ، بازیافت آسان ، نصب آسان ، سبب انتخاب در مصارف عمومی را فراهم نموده است.ورق های دو جداره در اشکال .....                                                                                                                


ادامه مطلب
[ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:ورق پلی کربنات , خواص,دوجداره, ] [ 19:13 ] [ Mohsen ]

این نوع سقف کاذب از اتصال سازه های سپری کلیک با فواصل 30 در 30 ٬ 30 در 60 و یا 60 در 60 ایجاد می شود که می توان انواع تایلهای گچی ٬ پی وی سی PVC ( مناسب جهت نصب در سرویس ها و آشپزخانه ) ٬ آکوستیک ٬ فلزی ( گالوانیزه و یا آلومینیوم ) و یا انواع طلق را بصورت ترکیبی در آن بکار برد . سازه سقف کاذب شبکه ای از نبشی گالوانیزه ٬ سپری T3600 ٬ سپری T120 ٬ T60 و اتصالات آویز ( آویز فنری و یا مفتول گالوانیزه ) تشکیل می شود . از ویژگی های سقف کاذب شبکه ای ( سقف کاذب تایل ) می توان به سهولت در نصب ٬ دسترسی آسان به فضای بالای سقف کاذب و همچنین امکان تعویض تایل ها اشاره نمود .


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:41 ] [ Mohsen ]

تايل هاي سقفي در ابعاد ٦٠×٦٠ سانتيمتر و در دو نوع ساده (فاقد خواص صوتي )و آکوستيک ( داراي خواص صوتي ) توليد و عرضه مي گردند                       


ادامه مطلب
[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:تایل,انواع,خواص, ] [ 11:47 ] [ Mohsen ]

اگر بخواهيد بيشترين بهره را از در و پنجره هاي دوجداره UPVC خود ببريد؛ رعايت برخي از نكات باعث مي شود، كارايي و عمر اين پنجره ها بيش از پيش بالا رود. اين نكات به قرار زير است:

 با فاصله هاي زماني معين، تمام قطعات مكانيكي و متحرك درو پنجره ها را روغن كاري كنيد. البته روغن كاري بايد توسط روغن هاي رقيق موجود انجام شود.

 به منظور دوام بيشتر لاستيك هاي درزگير در و پنجره های دوجداره، در بازه زماني مشخص حداكثر سه ماه يكبار آن ها را توسط پارچه اي حاوي صابون مايع تميز كنيد. زيرا اين عمل نرمي، انعطاف و تميزي لاستيك ها را به ارمغان مي آورد.

 براي تميز كردن در و پنجره ها مي توانيد از مخلوط آب و صابون استفاده كنيد تا بدون باقي گذاشتن اثر گردو غبار، در و پنجره ها را براق سازد.

 پارچه اي را كه جهت تميز نمودن پنجره ها انتخاب مي كنيد، مي بايست بدون پرز باشد تا بتوان به راحتي سطوح در و پنجره ها را تميز كرد.

 اگر پس از نصب در و پنجره های دوجداره upvc، هنوز فعاليت هاي اجرايي ساختمان باقي مانده است، مي بايست، كاور روي در و پنجره ها كنده نشود تا از آسيب به آن ها جلوگيري كند. همچنين نبايستي اين كاور ها به مدت طولاني بر روي در و پنجره ها باقي بماند. چراكه ممكن است اثر چسب تا مدت ها بر روي آنها باقي بماند.

 به طور مرتب دستگيره ها و قسمت هاي متحرك ديگر در و پنجره های دوجداره upvc را وارسي كنيد كه شل و هرز نشده باشند. معمولا" با چك كردن منظم اين قسمت ها، مي توان پيچ مربوطه را يافت و آن را پيش از بروز مشكل محكم كرد.

 در هنگام فعاليت هاي بازسازي از قبيل نقاشي و سيمانكاري و ... لازم است تا روي در و پنجره های دوجداره upvc را با پوشش مناسبي پوشاند تا آسيبي به آن نرسد. در صورت آلوده شدن در و پنجره ها لازم است تا بدقت آنها را تمييز كرد تا وجود اين مواد باعث كدر شدن سطوح پنجره نشود.

 با توجه به تنوع يراق آلات در نظر گرفته شده، جهت در و پنجره هاي دوجداره UPVC ، مي بايست دستور العمل هاي مفيدي كه از طرف سازنده در خصوص نحوه استفاده از آن ها ارائه مي گردد، به دقت صورت پذيرد تا در صورت بروز هر گونه مشكل، بتوان آن را بر طرف كرد.

 از نزديك نمودن وسايل حرارت زا همچون آتش جوشكاري و يا شعله مستقيم به در و پنجره هاي دوجداره UPVC اجتناب كنيد.

 رعايت موارد مذكور در رابطه با تميز كردن و مراقبت از در و پنجره ها، مي تواند زيبايي و سلامت دايمي آن ها را تضمين كند.پ

[ دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, ] [ 8:30 ] [ Mohsen ]

1.ضریب مقاومت بالا                                                                  2.توجیه اقتصادی

3.نصب آسان                                                                           4.ضریب احتراق پایین

5.مقاوم در برابر آب                                                                    6.عایق حرارت

7.ضد حشره                                                                            8.طرهای متنوع

[ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:30 ] [ Mohsen ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



403 forbidden